Сватбен екип

Сватбен екип

Има ли такова нещо като комбинация на креативност, енергичност и професионализъм в едно, когато става въпрос за организирането на перфектната сватба?

Оказва се, че отговорът на това е:

„Абсолютно, да!“

Сватбеният екип на КДТ има обединен опит на своите специалисти, а всеки допринася със своя дух, креативност, иновативност, но най-вече – професионално отношение към задачата!

 

За да се запознаем още по-добре, ще ви дадем отговор на няколко въпроси, които получаваме доста често от нашите клиенти:

"Всъщност, каква е Вашата цел като сватбен екип за организирането на събитието? Какво ще получа от вас?"

Отговорът на този въпрос е прост, но ефекта винаги е много повече от това.

Нашата цел е да разберем идеално Вашите индивидуални очаквания за събитието! Вашата задоволеност като наши клиенти е приоритет номер едно за екипа ни вече поредна година, а ефекта от това отношение говори сам за себе си.

 

Колко струва една реализирана мечта?


Спестявате над 1500лв. с пакетната цена на сватбеният екип - КДТ!
В случай, че не желаете да наемете сватбен екип, нашите услуги можете да видите - ТУК!

ЦЕНА: 3000лв.

1. Водещ на ритуалите - Антон Христов (за 5 часа)

2. Дисководещ - DJ Росен Котев (за 5 часа)

3. Музикална програма с певец - Антон Христов (за 5 часа)

4. Изготвяне на сценарий за сватбената програма от DJ Росен Котев и Антон Христов за 5 часа

5. Сценично осветление от 8 осветителни тела за сцена (дансинг)

6. Запълващо разноцветно осветление за атмосфера в целия ресторант от 20 осветителни тела up light

7. Фотограф (за 9 часа)

8. Видеограф х2 (за 9 часа)

9. Дрон: DJI Phantom 4 PRO v2.0

 

Оувъртайм над посочените часове за  DJ, водещ и певец се доплаща: 150 лв. /на започнат час/

Оувъртайм за снимачния екип след посочените часове: 200лв. /на започнат час./

Техническо оборудване на DJ Росен Котев,

водещ и певец Антон Христов:

Сватбен екип

1.Тонколони - RCF

2. Смесителен пулт - DYNACORD

3.DJ контролер - PIONEER

4.Микрофони - жични и безжични

5.Лаптоп х2

6.Сценично осветление

Техническо оборудване на снимачния екип:

1. Фотозаснемане - DSLR CANON 6D x3

2. Видеозаснемане – SONY a7III 4k х2

3. Обективи х8 (широкоъгълни, телеобективи и твърди)

4. Монопод, карти памет, филтри при нужда и др.

5. Дрон DJI Phantom 4 PRO v2 4k

6. Стабилизираща система за видеозаснемане за плавни и красиви кадри.

Сватбен екип

За заснемането:
ГАЛЕРИЯ СВАТБЕНИ СНИМКИ - ТУК 
ГАЛЕРИЯ СВАТБЕН ТРЕЙЛЪР - ТУК

Екипът ни се състои от трима. В началото при заснемането на Булката и Младоженеца екипът се разделя на две части. При булката 2 или (1) човек/а и при младоженеца 1 или (2) човек/а в зависимост от ситуацията и проявените изисквания от младоженците. На двете места успоредно се заснемат снимки и видео. След събирането на екипа, всеки от тях заема своята длъжност в екипната работа както следва: един фотограф, един видеограф и един помощен фото и видеозаснемащ, който заснема близки и емоционални кадри.

 

Снимки: Снимките се обработват без ограничение от броя им. Срокът за изпълнение е до 7 работни дни от заснемане на събитието. 

сватбен екип

Видео: Видеоматериалът се състои от две части - къс и дълъг филм. Късият филм(трейлър) е с дължина от около 3-7 мин., с избор на музика от клиента или по наша преценка. Дългият филм е съвкупност на всички кадри, заснети по време на цялото събитие монтирани в едно цяло видео. Няма минимално и максимално времетраене на дългият филм, тъй като зависи от цялостното заснемане на събитието. 

Видеоматериалът минава през: Монтаж и премахване на неподходящите кадри, цветови корекции, звукови корекции, стабилизация и оформяне на кадри по преценка, избор на подходяща музика и едва след това монтираният материал достига готов при вас в рамките на 30 календарни дни от заснемане на събитието.

 

Дрон: DJI Phantom 4 PRO v2.0: възможност до 1 час и 30 мин полетно време, пръснато в целия сватбен ден.
Дронът се използва за запълващи и внушителни кадри в късият и дългия филм както и при желание за фотосесия чрез него.

 

сватбен екип

 

В случай че прецените ние да бъдем част от Вашия празник, правим среща, в която да бъде заплатено капаро в размер на 30% от офертата. Дава ви се касов бон, изготвената сватбена програма и договор, които пазите до приключването на събитието и предаването на материала.

 

Суров материал не се предоставя. В случай, че клиентът желае суровия материал, се предоставя от клиента преносима памет за качване на материала и се доплаща допълнително 30% съответната оферта.

ПОВЕЧЕ ЗА НАШИТЕ ЦЕНИ - ТУК

 

 

Нагоре