Има ли такова нещо като комбинация на креативност, енергичност и професионализъм в едно, когато става въпрос за организирането на перфектната сватба?
Оказва се, че отговорът на това е:
„Абсолютно, да!“
Сватбеният екип на КДТ има обединен опит на своите специалисти, а всеки допринася със своя дух, креативност, иновативност, но най-вече – професионално отношение към задачата!
За да се запознаем още по-добре, ще ви дадем отговор на няколко въпроси, които получаваме доста често от нашите клиенти:
"Всъщност, каква е Вашата цел като сватбен екип за организирането на събитието? Какво ще получа от вас?"
Отговорът на този въпрос е прост, но ефекта винаги е много повече от това.
Нашата цел е да разберем идеално Вашите индивидуални очаквания за събитието! Вашата задоволеност като наши клиенти е приоритет номер едно за екипа ни вече поредна година, а ефекта от това отношение говори сам за себе си.
Колко струва една реализирана мечта?
Спестявате над 1500лв. с пакетната цена на сватбеният екип - КДТ!
В случай, че не желаете да наемете сватбен екип, нашите услуги можете да видите - ТУК!
ЦЕНА: 3000лв.
1. Водещ на ритуалите - Антон Христов (за 5 часа)
2. Дисководещ - DJ Росен Котев (за 5 часа)
3. Музикална програма с певец - Антон Христов (за 5 часа)
4. Изготвяне на сценарий за сватбената програма от DJ Росен Котев и Антон Христов за 5 часа
5. Сценично осветление от 8 осветителни тела за сцена (дансинг)
6. Запълващо разноцветно осветление за атмосфера в целия ресторант от 20 осветителни тела up light
7. Фотограф (за 9 часа)
8. Видеограф х2 (за 9 часа)
9. Дрон: DJI Phantom 4 PRO v2.0
Оувъртайм над посочените часове за DJ, водещ и певец се доплаща: 150 лв. /на започнат час/
Оувъртайм за снимачния екип след посочените часове: 200лв. /на започнат час./
Техническо оборудване на DJ Росен Котев,
водещ и певец Антон Христов:
1.Тонколони - RCF
2. Смесителен пулт - DYNACORD
3.DJ контролер - PIONEER
4.Микрофони - жични и безжични
5.Лаптоп х2
6.Сценично осветление
Техническо оборудване на снимачния екип:
1. Фотозаснемане - DSLR CANON 6D x3
2. Видеозаснемане – SONY a7III 4k х2
3. Обективи х8 (широкоъгълни, телеобективи и твърди)
4. Монопод, карти памет, филтри при нужда и др.
5. Дрон DJI Phantom 4 PRO v2 4k
6. Стабилизираща система за видеозаснемане за плавни и красиви кадри.
За заснемането:
ГАЛЕРИЯ СВАТБЕНИ СНИМКИ - ТУК
ГАЛЕРИЯ СВАТБЕН ТРЕЙЛЪР - ТУК
Екипът ни се състои от трима. В началото при заснемането на Булката и Младоженеца екипът се разделя на две части. При булката 2 или (1) човек/а и при младоженеца 1 или (2) човек/а в зависимост от ситуацията и проявените изисквания от младоженците. На двете места успоредно се заснемат снимки и видео. След събирането на екипа, всеки от тях заема своята длъжност в екипната работа както следва: един фотограф, един видеограф и един помощен фото и видеозаснемащ, който заснема близки и емоционални кадри.
Снимки: Снимките се обработват без ограничение от броя им. Срокът за изпълнение е до 7 работни дни от заснемане на събитието.
Видео: Видеоматериалът се състои от две части - къс и дълъг филм. Късият филм(трейлър) е с дължина от около 3-7 мин., с избор на музика от клиента или по наша преценка. Дългият филм е съвкупност на всички кадри, заснети по време на цялото събитие монтирани в едно цяло видео. Няма минимално и максимално времетраене на дългият филм, тъй като зависи от цялостното заснемане на събитието.
Видеоматериалът минава през: Монтаж и премахване на неподходящите кадри, цветови корекции, звукови корекции, стабилизация и оформяне на кадри по преценка, избор на подходяща музика и едва след това монтираният материал достига готов при вас в рамките на 30 календарни дни от заснемане на събитието.
Дрон: DJI Phantom 4 PRO v2.0: възможност до 1 час и 30 мин полетно време, пръснато в целия сватбен ден.
Дронът се използва за запълващи и внушителни кадри в късият и дългия филм както и при желание за фотосесия чрез него.
В случай че прецените ние да бъдем част от Вашия празник, правим среща, в която да бъде заплатено капаро в размер на 30% от офертата. Дава ви се касов бон, изготвената сватбена програма и договор, които пазите до приключването на събитието и предаването на материала.
Суров материал не се предоставя. В случай, че клиентът желае суровия материал, се предоставя от клиента преносима памет за качване на материала и се доплаща допълнително 30% съответната оферта.